Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Fermisk Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
آخرین فهرست ثروتمندان ایرانی منتشر شد + عکس و بیوگرافی
یک شنبه 10 خرداد 1394 ساعت 18:48 | بازدید : 316 | نویسنده : ೋღamirღೋ | ( نظرات )

در زیر اسامی ثروتمند ترین کارآفرینان ایرانی آمده است توجه داشته باشید برخی از این افراد کارآفرینان نمونه کشور به شمار می آیند که تاکنون بارها مورد تقدیر قرار گرفته اند. بنابراین حضور اسامی آنها در میان سرمایه داران ایرانی جنبه منفی ندارد.

بخش مهمی از این افراد را کسانی تشکیل می دهند که سرمایه های خود در داخل کشور برای کمک به اشتغال سرمایه گذاری کرده اند.

 

حسین ثابت بکتاش

حسین ثابت بکتاش متولد ۱۳۱۳ در مشهد است. از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های ثابت را گفته‌اند.

ثابت تا پنج سال قبل در جزایر قناری ۵ هتل (۵ هزار تخت) داشته و در ایران نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش ساخته است.

آخرین فهرست ثروتمندان ایرانی منتشر شد + عکس و بیوگرافی
وی، غیر از این هتل، چهار هتل دیگر نیز در کیش دارد و شرکت تجارت بین‌المللی ثابت و مجموعه پارک دلفین‌های کیش (دلفیناریوم و باغ پرندگان با مساحت بیش از ۶۵ هکتار) متعلق به اوست.

او کلنگ سرمایه گذاری هتل ۷ ستاره کوروش را نیز در جزیره کیش بر زمین زده که سیستم‌های آن با انرژی خورشیدی کار می‌کند (به عنوان نخستین هتل سبز ایران) و ۵۰۰ اتاق خواهد داشت.

سوئیت‌های هتل داریوش او در زمان‌های عادی سال هر شب ۴۰۰ هزار تومان و در ایام عید نوروز و… تا ۷۰۰ – ۸۰۰ هزار تومان هر شب اجاره داده می‌شود.

آخرین فهرست ثروتمندان ایرانی منتشر شد + عکس و بیوگرافی

حسین ثابت چند هتل نیز در جزایر قناری اسپانیا تاسیس کرده و هم‌اکنون نیز بزرگترین شرکت هتل‌داری اسپانیا را صاحب است و خود او نیز در یکی از دو جزیره اختصاصی خود در اسپانیا زندگی می‌کند.

در خرداد ۸۷ رئیس سازمان میراث فرهنگی از فروش هتل‌های لاله تهران، یزد و سرعین با قیمتی معادل ۱۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

حاج رضا علاءالدین

آخرین فهرست ثروتمندان ایرانی منتشر شد + عکس و بیوگرافی

امکان ندارد موبایل داشته باشید و نام علاءالدین را نشنیده باشید. صاحب پاساژ علاءالدین مردی است به همین نام. همان پاساژ سرخ رنگ حافظ – جمهوری که در کنار ساختمان سازمان بورس واقع شده است.

سرمایه حاجی علاءالدین مشخص نیست. این مرد همیشه در اتاقی کوچکی می‌نشیند که در طبقه همکف پاساژ قرار گرفته است. ظاهر مغازه چیز خاصی ندارد و رنگ و رو رفته هم هست، اما از پله‌های آهنی باریک انتهای مغازه که بالا بروید، حاجی، بزرگ بازار موبایل جمهوری، آنجا نشسته. سرمایه‌دار بازار موبایل جمهوری در دفتری با سقفى کوتاه، عرضى کم و طولى حدود ۲ تا ۲.۵ متر می‌نشیند.

سلطان بازار پول: محمد صدر هاشمی‌نژاد

آخرین فهرست ثروتمندان ایرانی منتشر شد + عکس و بیوگرافی
از مؤسسان اولین بانک خصوصی کشور و رئیس هیأت مدیره بانک اقتصاد نوین، مدیر عامل شرکت توانمند ساختمانی استراتوس، کسی نمی‌داند او چقدر ثروت دارد، اما در زمینه ساختمان‌سازی و بازرگانی از بزرگان به شمار می‌رود.
محمد صدر هاشمی‌نژاد سال گذشته در یکی از نشست‌های هیات نمایندگان اتاق تهران، زمانی که فرهاد فزونی یکی از اعضای هیأت نمایندگان این اتاق با حرارت به انتشار نامش در فهرست ۳۰ میلیاردر اعتراض می‌کرد، اعضای هیات نمایندگان را خطاب قرارداد و گفت: «بیش از این گزارش مواظب جریانی باشید که چندین قرن است در ایران ریشه دارد و مدام چنگ می‌زند، ربطی هم به این دولت و دولتهای قبل ندارد.»

حسین هدایتی

آخرین فهرست ثروتمندان ایرانی منتشر شد + عکس و بیوگرافی

حسین هدایتی ۴۵ ساله و متولد تهران از محله دولاب است. مالک صنایع استیل آذین، مالک کارخانه‌های فولادسازی و ورق، دارنده بزرگترین شرکت پرورش میگوی ایران، برج‌ساز در دبی و دارای ملک و املاک در حاشیه خلیج فارس، مالک زمین‌های کشاورزی، سهامدار بازار مبل ایران، رئیس شرکتهای تجاری در ایران و خاورمیانه و چندین و چند فعالیت تجاری دیگر، عناوینی است که به حسین هدایتی نسبت می‌دهند.

خودش می‌گوید: «۲۲ سال است در کارخانه داری، کشاورزی و ساختمان سازی فعالیت می‌کنم. یک بچه مسلمانم که وجوهات خود را می‌پردازم و یک ریال هم بدهی بیمه‌ای و مالیاتی ندارم.»

عابر بانک پرسپولیسی‌ها (لقب هدایتی) حاضر است ۳۲۰ میلیارد تومان برای تصاحب این تیم و پر طرفدار بدهد، اما هنوز بحث خصوصی سازی در ورزش ما آنچنان جدی نشده که کسی به پیشنهاد اغوا کننده حسین هدایتی توجه کند.

علی انصاری

آخرین فهرست ثروتمندان ایرانی منتشر شد + عکس و بیوگرافی

محله و خانه قدیمی‌اش در مهرآباد جنوبی، ۲۰ متری زاهدی (شمشیری فعلی) و دقیقاً روبه روی مسجد امام جعفر صادق بود اما حالا دیگر آنجا نیست و در شمال شهر تهران باید سراغش را گرفت.

می‌گویند بخش کوچکی از اموال و دارایی‌های علی انصاری، بخش زیادی از زمین‌های یافت آباد است که الان بازار مبل ایران در آن بنا شده است. علی انصاری، اگرچه رئیس گروه سرمایه‌گذاری تات است و رئیس اتحادیه مبل سازان تهران، اما برای چهره شدن، ورود به عرصه فوتبال را انتخاب کرد. علی انصاری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری بود، اما با حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال تبدیل به چهره خبرساز شد و حالا او را با حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین، مقایسه می‌کنند. مشکلات مالی استقلال تاحدودی به دست انصاری حل و فصل شد.

احمد ابریشم چی وارد کننده نوکیا

آخرین فهرست ثروتمندان ایرانی منتشر شد + عکس و بیوگرافی

احمد ابریشم چی، متولد سال ۱۳۱۷ قم از کسانی است که در واردات تلفن همراه و وسایل جانبی و دستگاههای مخابراتی یکی از چهرههای شاخص در ایران به شمار میرود. همه نام او را در کنار ایراتل، نوکیا میشناسند. روزنامه اعتماد ملی از او با عنوان پدرخوانده نوکیا در ایران یاد کرده بود. همان «الف. الف» که در تابستان داغ سال ۸۸ و همزمان با حاشیه‌های انتخابات، گزارشی در روزنامه اعتماد ملی درباره وی منتشر شد و در روزنامه کیهان هم چند باری به وی حمله شد.

ابریشمچی در امور خیریه هم فعالیت‌هایی داشته است. از آن جمله می‌توان به پذیرایی از مهمانان در تمام طول سال در ویلاها و مهمانسراها در شمال و مشهد، اشاره کرد. همان چیزی که یکبار مورد نقد و حمله شدید روزنامه کیهان نسبت به او شد.

کیهان معتقد بود میهمانان خاصی به ویلاهای او سر می‌زنند، از جمله برخی مقامات. در هفته اول اسفندماه سال ۸۵، و در جریان فرار شهرام جزایری، حسین شریعتمداری در یادداشتی به بررسی احتمال دست داشتن برخی از افراد در فرار شهرام جزایری می‌پردازد که به دلایلی از سوی برخی از افراد حمایت می‌شدند.

ابرقدرت فولادی: محمد جابریان

آخرین فهرست ثروتمندان ایرانی منتشر شد + عکس و بیوگرافی

محمد جابریان مدیرعامل مجتمع فولاد آرین سهند خریدار بلوک فولاد خوزستان بود که حتی افزایش ۸۷ درصدی قیمت عرضه نسبت به قیمت پایه نیز او را از دور رقابت خارج نکرد و سرانجام با اضافه کردن یک ریال سهامدار عمده فولاد خوزستان شد. او به همراه شش برادرش حدود سه دهه است که در بازار فولاد فعالیت می‌کنند. ارزش سهامی که تنها در این معامله خرید ۱۳۶۰ میلیارد تومان بود که حتما تمام ثروت این مرد نبوده است.

جابریان که «بچه کف بازار» است، درحال حاضر یک کارخانه فولاد دارد و در بازار آهن تهران یکی از سرشناس‌ترین‌هاست. یک نفر جدی یا شوخی گفته بود حاضر است سرقفلی موبایل جابریان را ۱۰۰میلیون تومان بخرد. فکرش رابکنید او با این خط موبایل چه می‌کند.

آخرین فهرست ثروتمندان ایرانی منتشر شد + عکس و بیوگرافی

غلامعلی سلیمانی
او موسس و مالک کارخانجات لبنیات کاله، زمرد و مک است. سهم کارخانه او از بازار لبنیات ایران به بیش از ۶۰ درصد رسیده است. کاله به تازگی در عراق هم اقدام به تاسیس انبار و سوله هایی برای نگهداری لبنیات کرده است. سلیمانی کارش را در تهران از ساخت همبرگرهای خانگی آغاز کرده بود. او یکی از کارآفرینان نمونه کشور است که در استان مازندران محبوبیت بسیاری دارد.

آقای یونس ژائله
او مالک کارخانه شیرین عسل است. به تازگی در برنامه ای تلویزیونی از او به عنوان کارآفرین نمونه تقدیر شد. او در طول حدود ۲۰ سال فعالیت شرکت تحت تصدی اش توانسته است هشت هزار و ۵۰۰ شغل در ۱۵ شرکت تحت تصدی اش ایجاد کند. او در دسته محبوب ترین سرمایه داران و کارآفرینان تبریزی جایی می گیرد.

خانواده مدلل ها
این خانواده سرمایه داری در زمینه سیمان و روغن نباتی فعالیت می کنند. آنها در کرمانشاه کارآفرینانی خوشنام به حساب می آیند. مجتمع روغن نباتی نازگل به این خانواده تعلق دارد. کارخانه سیمان سامان نیز متعلق به این خانواده است.

باقران
او مالک مجموعه سیمان باقران در خراسان جنوبی است. باقران یکی از کارآفرینان مهم این منطقه به شمارمی آید که درمیان اهالی بومی محبوب است.

محمد رضا دیانی
او مالک کارخانه اسنوا است که حداقل ۱۱۰ نوع لوازم خانگی در کارخانه هایش تولید می شود. گروه لوازم خانگی انتخاب به او تعلق دارد. او چندی پیش شرکت دوو کره جنوبی را نیز خریداری کرد. گروه او ۳ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در اصفهان ایجاد کرده است. مساحت مجموعه او ۴۵ هزار مترمربع است و ۱۷ شرکت زیرمجموعه گروه انتخاب است. گروه او در اروپای شرقی و غرب آسیا هم دفاتری دارد. دیانی از باسابقه ترین فعالان صنعت لوازم خانگی در کشور است.

مالکی
او در صنعت برق فعالیت می کند. او مالک شرکت ماه تاب گستر اینترنشنال است. ماه تاب کهنوج و ماه تاب کاسپین و شرکت برق سرخس به او تعلق دارد. او در دسته مدیران خوش نام صنعت برق جایی می گیرد. اهالی صنعت برق برای تخقق کاری او احترام بسیاری قائل هستند.

محمد پارسا
او مالک شرکت ایران ترانسفر است که گردش مالی شرکتش سالیانه ۵۰۰ میلیون دلار برآورد می شود. او در صنعت برق ایران شهرت و اعتبار بسیاری دارد.

مصطفی رستمیان
او یکی از شاخص ترین کارآفرینان و سرمایه داران حوزه طلا است که در اصفهان فعالیت می کند. رستمیان هم در دسته سرمایه گذاران خوش نام صنف به شمار می آید.

طوسی زاده
او مالک فولاد اقلید و فسا و چندین مجموعه فولادی دیگر است. او یکی از سرمایه گذاران صاحب نام صنعت فولاد است که شغل های بسیاری را در کشور و بخصوص مناطق محروم ایجاد کرده است.

غلامرضا زل اندواری
او اولین صادر کننده گبه ایرانی به خارج از کشور است. او ۵ هزار بافنده را مشغول به کار کرده و بیش از ۸ میلیون دلار صادرات سالیانه دارد. از او به عنوان یکی از نخبگان صادرات گبه یاد می شود که نام گبه ایرانی را جهانی کرد. زل اندواری در صنعت فرش ایران یکی از افراد صاحب نام و نیکوکاراست.

غلامرضا ابراهیمی
او مالک شرکت دایتی است. از او به عنوان یکی از شاخص ترین کارآفرینان شیرازی یاد می شود که کسب و کارش را با سرمایه اندک آغاز کرد. ابراهیمی در میان اهالی بومی منطقه به شدت مورد احترام است چراکه بخش مهمی از دارایی هایشان را در منطقه سرمایه گذاری کرده است.

حسن انصاری
او مالک هلدینگ مارکوپولو است که در زمینه تورهای گردشگری و صنعت توریسم فعالیت می کند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بزرگترین شهرهای شناور در جهان !
شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 16:44 | بازدید : 323 | نویسنده : ೋღamirღೋ | ( نظرات )

بزرگترین شهرهای شناور در جهان !

حدود 70 درصد از سطح زمین را آب پوشانده است. با این حال تصور شهری شناور در آب همچنان جادویی و خیالی به نظر می‌رسد. در این شهرها اغلب قایق‌ جای خودرو را گرفته‌ و خیابان‌ها از جنس رودخانه هستند. در شهرهای شناور آهنگ زندگی آرام و دلپذیر است و ترافیکی هم اگر هست ازدحام قایق است و آب و پارو ... در این ایمیل نگاهی داریم به 12 شهر بزرگی که آب شریان‌های حیاتی آنان را شکل می‌دهد.

گلد‌کست در استرالیا

گلدکست از روزگاران قدیم زیستگاه بومیان استرالیا بوده ‌است. جاذبه‌های گردشگری و طبیعی زیاد این شهر را اکنون به یک مرکز تفریحی گران‌قیمت تبدیل کرده است.




بانکوک در تایلند

بازارهای شناور اطراف بانکوک، این شهر را به پرجاذبه‌ترین و مشهورترین شهر توریستی تایلند تبدیل کرده است.




ونیز در ایتالیا

ونیز به شهر کانال‌ها مشهور است. ونیز هم سطح دریا و دارای 118 جزیره است. بعضی از این جزایر به وسیله پل به هم متصل شده‌اند و برخی دیگر مجزا هستند.


http://www.coca.ir/wp-content/uploads/2012/11/best_venice_photos-1.jpg

سوژو در چین

این شهر حدود 2500 سال پیش بنا نهاده شد. این شهر جاذبه‌های تاریخی بسیاری دارد به ویژه دو کانال آبی معروف آن از جمله کانال "پینگ‌جیانگ" که قدمتی 800 ساله دارد و کانال "شانتانگ" که قدمتی 1200 ساله دارد. این کانال‌ها حکم خیابان‌های اصلی سوژو را دارند.




بندر آبردین در هنگ‌کنگ

حدود شش هزار تن در این شهر بر روی قایق‌هایی که "جانکز" نامیده می‌شود، زندگی می‌کنند. گفته شده که هر ساله توریست‌های بسیاری برای صرف غذا در رستوران‌های شناور آبردین به این شهر سفر می‌کنند.




فورت لادردیل در فلوریدای ایالات متحده

این شهر بیش از 300 مایل کانال قابل کشتیرانی دارد که آن را به آب‌های آزاد متصل می‌کند.




دبی در امارات متحده عربی

دبی به تازگی توجه جهانیان را از طریق ساخت و سازهای بزرگ و عظیم از جمله جزایر مصنوعی و همینطور رویدادهای تفریحی و ورزشی هیجان‌انگیز به خود جلب کرده است.




بندر سری بگاوان در برونئی

سری بگاوان به بزرگترین روستای آبی جهان معروف است. گفته شده که علاوه بر راه‌های آبی حدود 19 مایل پل چوبی این منطقه را به بخش‌های دیگر این کشور متصل می‌کند.




آلپی کرالا در هند

گفته می‌شود که کودکان در آلپی پیش از این‌که بیاموزند راه بروند شنا کردن را می‌آموزند. حدود 500 خانواده بر روی قایق‌های خود در این منطقه زندگی می‌کنند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


جدیدترین مدل های طراحی ناخن۲۰۱۵
پنج شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 19:13 | بازدید : 317 | نویسنده : ೋღamirღೋ | ( نظرات )
ناخن های سالم و زیبا، زیبایی دستان شما را دوچندان می‌‌کند ، یکی از کارهایی که برای زیباتر شدن ناخن هایتان می توانید انجام دهید ، طراحی ناخن ها می باشد.

برای طراحی ناخن باید ابتکار به خرج دهید و اگر در این امر تازه کار محسوب می شوید لازم نیست وسایل گران قیمت تهیه کرده و یا به دنبال طرح های پیچیده باشید،با همان لاک هایی که  در منزل دارید می توانید طرح های زیبایی روی ناخن هایتان بزنید ،تنها چیزی که نیاز دارید کمی صبر و کمی زمان است .

زیباتر شدن ناخن ها,طرح های زیبای روی ناخن ها

 

زیباتر شدن ناخن ها,طرح های زیبای روی ناخن ها

 

زیباتر شدن ناخن ها,طرح های زیبای روی ناخن ها

 

زیباتر شدن ناخن ها,طرح های زیبای روی ناخن ها

ناخن های سالم و زیبا

 

زیباتر شدن ناخن ها,طرح های زیبای روی ناخن ها

زیباتر شدن ناخن ها

 

زیباتر شدن ناخن ها,طرح های زیبای روی ناخن ها

طرح های زیبای روی ناخن ها

 

زیباتر شدن ناخن ها,طرح های زیبای روی ناخن ها

طراحی ناخن زیبا

 

زیباتر شدن ناخن ها,طرح های زیبای روی ناخن ها

جدیدترین مدل های طراحی ناخن

 

زیباتر شدن ناخن ها,طرح های زیبای روی ناخن ها

جدیدترین مدل های طراحی ناخن ۹۴

 

زیباتر شدن ناخن ها,طرح های زیبای روی ناخن ها

جدیدترین مدل های طراحی ناخن ۲۰۱۵

 

زیباتر شدن ناخن ها,طرح های زیبای روی ناخن ها

ناخن های سالم و زیبا 

 

زیباتر شدن ناخن ها,طرح های زیبای روی ناخن ها

طرح های زیبای روی ناخن ها

 

زیباتر شدن ناخن ها,طرح های زیبای روی ناخن ها

جدیدترین مدل های طراحی ناخن

 

زیباتر شدن ناخن ها,طرح های زیبای روی ناخن ها

جدیدترین مدل های طراحی ناخن ۹۴و۲۰۱۵

 

زیباتر شدن ناخن ها,طرح های زیبای روی ناخن ها

جدیدترین مدل های طراحی ناخن ۹۴

 

زیباتر شدن ناخن ها,طرح های زیبای روی ناخن ها

ناخن های سالم و زیبا

 

زیباتر شدن ناخن ها,طرح های زیبای روی ناخن ها

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سفری به بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان در دبی
پنج شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 19:1 | بازدید : 315 | نویسنده : ೋღamirღೋ | ( نظرات )
دبی مال (Dubai Mall)، درست در نزدیکی برج ۸۲۹ متری خلیفه، در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار، معادل ۳۵۰ هزار مترمربع احداث شده است.

دبی مال (به انگلیسی: The Dubai Mall، به معنی: مرکز خرید دبی) نام بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان است که در شهر دبی، امارات متحده عربی ساخته شده‌است. این مرکز خرید بخشی از پروژهٔ ۲۰ میلیارد دلاری برج خلیفه، بلندترین سازهٔ جهان می‌باشد و دارای بیش از ۱،۲۰۰ فروشگاه است.

 

دبی مال (Dubai Mall)، درست در نزدیکی برج ۸۲۹ متری خلیفه، در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار، معادل ۳۵۰ هزار مترمربع احداث شده است. این مرکز خرید همچنین دارای ۱,۲۰۰ فروشگاه، هتلی با ظرفیت ۲۵۰ اتاق لوکس، ۱۲۰ رستوران، ۲۲ سینما، اکواریوم، پیست اسکیت سواری، فضای پارکینگ با گنجایش ۱۴,۰۰۰ ماشین و بی‌شمار دیدنی و امکانات جالب توجه دیگر است. همچنین این مرکز برنده‌ی جوایز متعددی در زمینه توسعه فروشگاه‌های خرده فروشی و طراحی فضای داخلی است.

این مرکز خرید که در ۴ نوامبر ۲۰۰۸ افتتاح شده، همچنین عنوان پربازدیدترین مرکز خرید جهان را نیز یدک می‌کشد، به طوری که دست کم تخمین زده می‌شود در سال ۲۰۱۱، ۵۴ میلیون نفر از این مرکز دیدن کرده و از امکانات بی‌نظیر آن بهره بردند. با این حساب این مرکز خرید هر هفته میزبان ۷۵۰,۰۰۰ بازدیدکننده است. این مرکز موفق شده در مقایسه با شهرهایی همچون نیویورک و لس آنجلس، بازدیدکنندگان بیشتری را جذب خود کند.

از امکانات تفریحی این مرکز خرید می‌توان به یک زمین یخ با استانداردهای المپیک، یک آکواریم و باغ‌وحش زیر آب، چندین سینما، شهربازی و سالن غذاخوری اشاره کرد.

همچنین آب‌نمای دبی در کنار این مرکز خرید ساخته شده‌است. آب‌نمایی که به گفتهٔ سازندگانش، تماشایی‌ترین نمایش فوارهٔ موزیکال جهان است.

 

تصاویر مرکز خرید دبی

 

بزرگ‌ترین مرکز خرید دبی, دبی مال, مرکز خرید دبی مال, دبی, جاهای دیدنی دبی

 

بزرگ‌ترین مرکز خرید دبی, دبی مال, مرکز خرید دبی مال, دبی, جاهای دیدنی دبی

 

 بزرگ‌ترین مرکز خرید دبی, دبی مال, مرکز خرید دبی مال, دبی, جاهای دیدنی دبی

 

بزرگ‌ترین مرکز خرید دبی, دبی مال, مرکز خرید دبی مال, دبی, جاهای دیدنی دبی

 

 

 بزرگ‌ترین مرکز خرید دبی, دبی مال, مرکز خرید دبی مال, دبی, جاهای دیدنی دبی

 

بزرگ‌ترین مرکز خرید دبی, دبی مال, مرکز خرید دبی مال, دبی, جاهای دیدنی دبی

 

بزرگ‌ترین مرکز خرید دبی, دبی مال, مرکز خرید دبی مال, دبی, جاهای دیدنی دبی

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تبلیغات
مرکزکامپیوتراپل
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
نظر سنجی

اکمی وکاستی وبلاگ چیست؟

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 392
بازدید کل : 2642
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 81
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 40
:: بازدید ماه : 392
:: بازدید سال : 680
:: بازدید کلی : 2642